Tuesday, July 24, 2012

Esmaspäev oli sinine, teisipäev kollane

Hommikul pidin Liisuga võtma ette sõidu Tartusse ja sealt naasesin parema jala ümber kivikõva valge sokk ja minu uuteks kaaslasteks said kark nr 1 ja kark nr 2 (küll ma neile nimed ka panen, me alles sõbruneme). Aga ega selle pisikese vahejuhtumi pärast siis esmaspäev kohe siniseks ei tembeldatud. Ei. Sest minuga vigastused ei piirdunud (õnneks minust keegi halvemas olukorras ei ole!). Claudia vaevleb põlvedega ja Liisu vaevleb kordamööda puusade, põlvede ja reitega. Teisi vaevavad sääsed. Ja esmaspäevane ilm oli kohutav, sest Kelly oli vihmamantli maha unustanud (oleme veendunud, et kui Oliver võtab tööle kaasa kummikud ja Kelly vihmamantli, siis jääme kuivaks ja siiani on nii olnud).
Aga õnneks olid Oliver ja Liisu korraldanud sellise õhtuse programmi, et kõigi negatiivsus kadus (osadel kadus juba enne kui tehti selle maleva rekord: 12 kilomeetrit 26 minutiga). Toimus fotojaht kolmes grupis ja pärast toimus ühine piltide vaatamine. Meile on tulnud ka uus rühmaliige- Hendrik, kes meiega paar päeva koos veedab.
Võidupilt: Erna retk aastal 2050/pilt koos elusloomaga

Kella viie tee põdraga/ pilt, mis õhkab soojust

Jalgratturite Mekka/pilt haruldase taimega


Tänane päev on siiani küll tore olnud. Ehkki mul on süümekad, et Liisu peab minu pärast autoga sõitma ei saa ma midagi parata ka, sest praegu oleks vale hetk jalga veel hullemaks ajada. Töö möödus kiirelt. Ehkki puhus tuul sain mõnusalt piisonite juures rohida (panin  ühele nimeks Tõnu, aga tuleb välja et see nimi on juba põdral aga ega ma seda piison-Tõnule ei ütle!). Loodan, et homme saab seal jätkata. Ega nad mulle muud tööd saagi anda. Täna küsis üks külastaja, et kas ma haiguslehte ei peaks võtma, aga ma ütlesin, et tööd peab tegema, sest muidu ei tule ju armastus (söögist rääkimata, mis oli taaskord suurepärane!). Paljude laste jaoks olin sama huvitav vaatlusobjekt kui Tõnu.
Nüüd on need kahe jalaga malevakaaslased õues seiklusmängu mängimas, aga mina istun siin koos Jaan Tättega ja kuulan kuidas ämblikul, põdral ja hülgel on hülgeviga küljes:) Homme tulevad Kuremaalased ja jäävad nädalalõpuni meile külla!

No comments:

Post a Comment